Téli TAG

Annyira cuki TAG-be botlottam DjKaty blogján, nem tudtam nem kitölteni :) Ti is tegyétek meg komment vagy bejegyzés formájában!!! :D







1. Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?
Kézkrémek hadával: amint az első őszi szellő megcsapja a kezemet, onnantól egészen tavaszig nincs megállás, a kezemen a bőr amnéziássá válik és nem emlékszik rá, hogy valaha vittem volna be folyadékot a szervezetembe.
Jelenleg a The Body Shop gyömbéres családjából a pumpás hógömbbe rejtett kézkrémet használom és imádom!

2. Forró csoki vagy forralt bor?
Egyik sem. A forró csokiban nincs kávé ergo feleslegesen hízlal, forralt bort pedig még nem ittam.

3. Mutasd meg egy télies sminked
Mutatnám ha lenne, de nincs. Azonban a hideg idő beálltával minden jöhet ami arany, bronz.

4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?
Imádok a késő esti hóesésben sétálni kint és hallgatni ahogyan ropog a friss hó a lábam alatt, ilyenkor hazaérve építünk hóembert meg hempergünk a hóban és visongunk amikor a kutya nekünk rohan és újból elvágódunk :D

5. Kedvenc dolgod a télben?
Kényelmes, puha öltözködés és a szüntelen hóesés - hólapátolással együtt :D

6. Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?
Ajakápoló, kézkrém és kesztyű a téli must have felszerelésem

7. Kedvenc karácsonyi film?
A Reszkessetek Betörők film első része

8. Szeretsz síelni/korcsolyázni?
A síelés szerintem iszonyat drága sport, ráadásul azért fizessek egy csomót hogy ne tudjak a lejtő alján megállni? Áhh, ez abszolút nem nekem való, ellentétben a korcsolyával, amit nagyon szeretek - persze semmi tripla Rittberger, csak simán körbe-körbe korizni a pályán a legvastagabb kötött sálban és vastag kesztyűben, miközben esik a hó és a legrosszabb karácsonyi muzsikák szólnak a hangosbemondóból: imádom! :)

9. Hogyan tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?
Nem kéne ilyenekkel viccelődni, ez egy komoly TAG!

10. Kedvenc téli illat?
Fahéj-fahéj-fahéj. Több alkalommal csak úgy kinyitom a fűszertartót és beleszippantok az őrölt fahéjba: igéző az illata, nyamm!

11. Kedvenc karácsonyi zene?
Hogyha azt írom hogy Wham! - Last Christmas, akkor biztosan mindenki a házában fellelhető legnagyobb lexikonnal vágna engem fejbe, mert annyira sokat adják a rádiók, ennél pedig még többen fel is dolgozták - szerintem igencsak ocsmány minőségben.

Szóval nem a fenti zenét hozom meg Mariah Carey hóban tomboló számát, hanem egy olyan andalgós zenét, amely szerintem csodásan bemutatja a karácsonyi várakozás és a családdal találkozás csendes izgalmát:








Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. nagyon tetszett ez a bejegyzés :) én is imádok este a hóban sétálni :P
    egyébként ma megérkezett a nyereményem, élőben még szebbek :) a körömlakkot már ki is próbáltam, nagyon-nagyon tetszik minden :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de nagyon örülök, izgultam hogy rendben megérkezzenek Hozzád! :))))

      Törlés
  2. " A forró csokiban nincs kávé ergo feleslegesen hízlal" :D :D :D kész :D Jó kis TAG volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na de nincs igazam? Tényleg nincs benne koffein! :PPP

      Törlés
  3. Azt a számot én is szeretem! Na meg Let it snow, let it snow, let it snow... FOLYAMATOSAN ez megy a fejemben :-D Jókat mosolyogtam a válaszaidon, imádom a humorod! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeeen a Let it snow is a lejátszási listában figyel! :D
      Örülök hogy tetszett :))))))))))

      Törlés
  4. Nagyon tetszettek a válaszaid, az esti hóban sétálás nálam is toplistás élmény, bár ehhez nem ártana némi hó is, és azt mondják idén karácsonykor egy csepp se lesz :( De azért később is örülni fogok neki, addig pedig ezer más minden van, ami örömet tud okozni karácsonyig :) Egyébként ezt a kis tag-et hamarosan én is kitöltöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, alig várom hogy olvashassam Nálad! :)))

      Törlés
  5. Tetszett, nálam is várakozik kitöltésre vagy 2-3 tag, beleértve ezt is :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! :) Szerintem nagyon jó hogy Tag - et is csinálsz, legalább kicsit megismer téged az is, aki új itt!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt