Ugrás a fő tartalomra

Teszt: Mádara szemkörnyékápoló szemkontúr krém

Szó szerint hónapok óta folyamatosan használom ezt a szemkontúr krémet a Mádara márkától, így most már úgy éreztem, itt az ideje feltenni a blogra és beszámolni a vele való tapasztalataimról.
Eddig nem voltam nagy rajongója a szemránckrémeknek, de az évtizedek óta meglévő, sötétlila karikák a szemem alatt kezdtek aggasztani, így tökéletesen időben érkezett hozzám ez a termék - még a 30. szülinapom előtt, vagyis ez a teszt jóformán két évtizedre is vonatkoztatható :)




Ez a finom textúrájú, hidratáló gélkrém a puffadást, a sötét karikákat, a fáradtság jeleit hivatott csökkenteni, szerencsémre ezek közül az elsőt már kizárhattam, mert a szemkörnyék püffedtsége nálam nem jelentkezik - hacsak bele nem nyúlok erőspaprikás kézzel a szemembe, de ez már az én nettó hülyeségem, ha ez sikerül :)
A szemeim alatt már 10 éves koromban szépségesen lila és kék karikák csücsültek, azóta végigkísérnek az év 365 napján és ezen az érettségi/diploma miatti stressz és a több, mint egy évtizednyi, multinacionális berkekben eltöltött munka sem segített. Aludhattam akárhány órát, akármilyen minőségben, a fáradtság mértékétől eltekintve mindig is karikásak voltak a szemeim, a szem alatti terület pedig még a bőr vékonysága miatt is súlyosan beesettnek tűnt.




A fehér-zöld, minimál dizájn letisztultságot sugall, nagyon tetszik, nem vagyunk elborítva neonlámpákkal a csomagoláson :) A fehér, tejüvegre emlékeztető kupak pattintással leemelhető, majd ismételt pattanó hang jelzi a tökéletes záródást a kupak visszahelyezésekor.
A könnyed, sárgásfehér gélkrémet egy cuki, csőrös adagolón keresztül nyerhetjük ki, a fémkupak lenyomásával. Mennyiségre nagyon minimális szükséges csak, mivel könnyedén terül a termék a szem alatti területen:




Ez a mutatóujjamon lévő mennyiség mindkét szememre elegendő, illatát tekintve nekem mindig a kissé ecetre emlékeztető, tipikus arckrémillatot testesíti meg.
Eloszlatás után pár perc alatt teljesen felszívódik, amíg elpakoljuk, kezet mosunk és elővesszük a szem alatti korrektorunkat, addigra már sminkelésre kész állapotban leledzik a szem alatti terület.




Most pedig pár szót a kevésbé jó tulajdonságairól. A kupak záródását nem véletlenül emeltem ki fentebb annyira, minden alkalommal hibátlanul és jól illeszkedően tudom visszatenni a kupakját, azonban minden negyedik napon a csőrben lévő krém besűrűsődik/megdermed, ezért az alábbi formátumban jön ki a csőrből:



Ez az állagbéli változás nem okoz semmiféle irritációt, hatását tekintve ugyanaz, eloszlatni csak kicsivel tart tovább, de ezt a 4 napos periódust nem tudom hova tenni. Mindig ugyanakkor használom, mindig ugyanabban a fiókban tartom elzárva, mindig tiszta kézzel nyúlok bele.

A másik, amire a szemkörnyékápolóknál meg kellett tanulnom az az, hogy ne dörzsöljem a szemem, mert vagy az arckrémet, vagy ezt a szemkrémet ha beledolgozom a szemembe, akkor kissé el kezd tikkelni a szemhéjam fél napokra - gondolom ez az az idő, amíg a belekerült anyagot "kidolgozza" a szem. Szóval ha másvalaki is ilyen szeleburdi mint én, ezentúl figyeljen erre!




A szem alatti karikákat már 2 hét múlva sokkal halványabbnak láttam, egy enyhe lilaság ugyan még mindig jelen van, de az is inkább már csak a könnycsatornámhoz közel eső részen.
Fáradtnak még mindig fáradt vagyok, a napi 8 órás alvást még mindig nem sikerül egészen tartani, plusz egész biztosan némi vitaminhiány is közrejátszik ebben a színezésben. Amiatt is lényeges ez, mivel szinte egy időben kaptam meg ezt a krémet azzal, hogy el kezdtem tölteni a felmondási időmet, a munkahelyi nyomás és elviselhetetlen stressz ugyan megszűnt, de át kellene ültetni a gyakorlatba ezt az úgynevezett életmódváltást - no semmiféle paleo diéta és kávé helyett zöld tea, ilyenre tudjátok, hogy úgyse lennék képes :) Vagyis több zöldség és több gyümölcs, ha már a stresszfaktor megszűnt.

Egyik szemkontúrkrém sem képes pótolni a vitamin- vagy alváshiányt, de a látható tüneteken többé vagy kevésbé tud segíteni. Ez a Mádara krém nagyon sokat segített a szem alatti területeimen, így előszeretettel tudom ajánlani, ha vegán, állatkísérletektől mentes, a Balti vidék gyógyhatású növényeinek segítségével szeretnétek látványos megoldást a szem alatti területekre.

A webshopban jelenleg is elérhető a termék, illetve a személyes vásárláshoz folyamatosan mennek az egyeztetések, így egyre több helyen találkozhattok majd a márkával!

15 ml-t tartalmaz ez a tubus és nagyon de nagyon kevés kell csak belőle, én már lassan 3 hónapja használom és kétséges, hogy év végére egyáltalán kiürülne :)
Ha többet szeretnél tudni a Mádara márkáról, ne hagyd ki az erről szóló blogbejegyzésemet!



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hu, ez nagyon jól hangzik. Még 1 hónap van, hogy negyedévszázados legyek, és már vannak ráncok a szemem körül, komolyan :D

    VálaszTörlés
  2. Szerencsére nincsenek szem alatti karikáim, de azért jó látni hogy van olyan termék a piacon, ami tényleg működik. :) A vitaminhiányra én a Nu Skin termékeket ajánlom. Ez az egyetlen ami szerintem megéri az árát.
    Nálunk ezt szedi az egész család: https://www.nuskin.com/content/nuskin/hu_HU/products/pharmanex/nutritionals/food_supplements/85433743.html
    Elsőre soknak tűnik az ára, de ha évente 1 kúrát megcsinál az ember akkor szerintem teljesen rendben van. A jobb vitaminok 30 darabos változatai is 3-5 ezerbe kerülnek, ha ezt az ember beszorozza 12-vel, akkor jobban megéri a LifePak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.