Augusztus-szeptember kedvencei 2016


Ezt a bejegyzést szépen betakarózva, egy alvó macska hathatós nem közreműködésével írom az elmúlt két hónap kedvenc termékeiről és már most azon morfondírozom, milyen módszerrel tudom magam kikergetni az ágyból, hogy az esti futásomat meg tudjam ejteni...bár lehet, hogy a mai bowlingozást betudom a napi sportnak, deal? :P




















Zuhanyzó


Syoss hajerősítő sampon ceramid komplexszel
Rendkívül jól érzi most magát a hajam, puha, kezelhető, erős - egész egyszerűen jól érzi magát és ezáltal én is. Remek termék!

Fa Fruit Me Up! - Dream Berries illatban
Amióta hozzám került ez a drágaszág, azóta dolgozom rajta, hogy minél tovább használhassam, mert komolyan mondom, hogy igazi, joghurtos erdeigyümölcs fagylalt illata van, ami első hallásra kegyetlenül hangzik (mert az is), viszont ha az ember lánya megállja nassolás nélkül, akkor egy nem hízlaló, igazán krémes, ápoló tusfürdőt kap.
A Glamour-napok alkalmával láttam, többetek is betárazott ebből az illatból, mert a drogériák polcain nem maradt belőle :)

Bioderma Sensibio kímélő arclemosó gél
Ez a habzó arctisztító hosszú hetek óta a napi arcápolási rutinom részét képezi, nagyon szeretem, hogy egy kíméletes, irritációt egyáltalán nem okozó, könnyű, géles állagú, könnyen krémes habot képző arctisztító a társam a micellás vizes sminklemosás után. Nagyon megszerettem ezt a terméket, egyhamar nem szeretném félretenni, ráadásul sminklemosóként is használható.

Lush - Bubblegum ajakradír
Még mindig nem tudok - és nem is akarok - lejönni a napi ajakradírozásról, mert nekem nagyon bevált! Napi, megfelelő folyadékbevitel ide vagy oda, igenis kell nekem a manuális rásegítés az elhalt hámsejtek gyengéd leradírozásában, melyre ez a tégelyes termék tökéletesen alkalmas, a maga nem túl durva, ámde hatékony radírozó szemcséivel.





Hajápolás


Inecto tápláló kókusz hajolaj
A nyár folyamán már jelen volt a kis életemben a kókuszimádatom, mostanra pedig a hajvégeim is lubickolhatnak a kókuszillatban, yeee! :) Két pumpálásnyi szokott landolni a kezemen, az olajat pedig belemasszírozom a hajvégekbe, majd mehet rá a hajhab és a beszárítás - száraz hajvégek pedig sehol.

Fructis Densify hajtápláló szérum
Míg az előző hajolajat a hajvégeken, ezt a szérumot a hajam teljes hosszán alkalmazom: két pumpálásnyi krémes szérumot oszlatok el a hajszálakon, nagyon gyorsan beszívódik és extrán puha hajat hagy maga után, imádom!





Szem. Smink.


Bioderma Sensibio H2O micellás sminklemosó
Ha választhatnék, hogy életem végéig csak egyetlen micellás vízzel távolíthatom el a sminkem, akkor ezt, az ikonikusnak számító terméket mondanám. Mindig tökéletes munkát végez, nem irritálja a szemem, egész egyszerűen tökéletes számomra.

Mádara szemkörnyékápoló szemkontúrkrém
A lila karikáim ellenszere ez a termék és még hol van ez a kis tubus az elfogyottas bejegyzéstől? Több, mint 1 éve használom és nem tud egész egyszerűen elfogyni, remekül kiszolgálja a szemeim alatti, lilásszürke területeket és halványítja ezeket a "csodás" színeket.
Plussz jó hír, hogy már a Müller drogéria polcaira is beköltöztek a Mádara termékei, így ha onnan szeretnétek egy megbízható arcápolási terméket választani, én ezt ajánlom.

Pupa Made to Last krémes szemhéjfesték - 014
A tökéletes terrakotta árnyalatra sikerült rátalálnom a Pupa üzlet polcain, ráadásul a leárazott szekcióban, micsoda mázli! Életemben nem gondoltam volna, hogy ennyire rá fogok függni erre az árnyalatra, de megtörtént. Pikk-pakk megköt a felvitel után a szemhéjon, nem moccan el onnan egész álló nap, rendkívül hamar beleszerettem.




Testápolás+illatok


Inecto kókuszos hidratáló krém
Imádom a megtévesztő termékeket: ennél a testápolónál az állaga a megtévesztő, mégpedig azért, mert azt hinné az ember, hogy minél könnyedebb, "vizesebb" a testápoló, annál kevésbé, illetve kevesebb ideig tart a hidratáló hatása. Na, mondanom sem kell, hogy itt sem jött be ez a feltevésem, rendkívül könnyed ez a tégelyes hidratáló krém, a bőrre felvive azonban egy gazdag, hosszan tápláló, sűrűbb testápolót kapunk, mellyel én személy szerint ebben a hideg időben 3 napra el is felejthettem a plussz bőrhidratálást, hatását tekintve olyan, mint egy sűrű testvaj.

Borotalco izzadásgátló dezodor
Még egy márka, ami lassan kirobbanthatatlan lesz a fürdőszobai polcomról, mert folyton újraveszem: az eddig, általam használt izzadásgátló dezodorok közül őt nyilvánítom a leghatékonyabbnak: csökkenti az izzadást és nem kreál furcsa illategyveleget a dezodor saját illata és a bőröm találkozása nyomán.

Lancome - La vie est belle parfüm
Én, aki alapból nem szeretem az édes illatokat, ezt a számomra felháborítóan édes, emellett borsra emlékeztető, fűszeres illatot fújom magamra hónapok óta és ráfüggtem. Elég csúnyán. Ha elfogy, nagy bajban leszek, mert azonnal újra akarnám venni...csak hát milyen szép ára van... :(





Vannak közös kedvenckéink?
Melyik micellás vizet veszitek újra meg újra?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. nekem a Bugglegum ajakradírja a legek legje, az Inecto hajolaj is atya ég mennyire jóóó!!! :D :D
    érdekes, hogy az emberek nagy részre nem szereti az édes illatokat, amikor az édességeket pedig igen. én inkább fújok magamra édes illatot, mint fűszereset. :) de ugye nem vagyunk egyformák.

    most nagyon keresek egy picit drágább árkategóriájú parfümöt, ami édeskésebb. tegnap mondjuk nézegettem a Prada - Candyt, de az ára... huhh :D

    VálaszTörlés
  2. A Syoss sampont másod magával megvettem a Glamour napokon, de még nem próbáltam. Remélem nekem is beválik. A Fructis hajápolót pedig meglesem legközelebb, nagyon ráfüggtem most a hajápolásra. :)
    Micellás vizet én még nem vettem újra, mindig újakat próbálok.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt