Ugrás a fő tartalomra

New in: KIKO, Clinique, NYX, Yamuna, Yves Rocher, Inecto, The Body Shop, Müller, DM, koreai arcmaszkok


Hujjujj, most görgettem végig a blogra szánt fotók mappáját és felháborítóan sok képet találtam az újonnan beszerzett ruhákról és kozmetikumokról, amiket viszont még nem mutattam meg Nektek, így úgy gondoltam, hogy gyorsan bele is csapunk a lecsóba. Nagyon sok ezek közül még tavalyi szerzemény ugyan, de annál becsesebb és nem egy közülük várja, hogy részletesebben is bemutatkozhasson a blogon.














KIKO

Első nekifutásként egy szuper tavalyi élmény zsákmányait hoztam, amikor a kedvenc bloggerlánykáimmal felkerekedtünk és kiutaztunk Bécsbe, egy egynapos shoppingtúrára, nyakunkba vettük a belvárost és meglátogattuk a drogériákat, a KIKO márkaboltot, a Forever21-t és egyéb más, fast fashion üzletet.
Lecsaptam egy dinnyés habtusfürdőre, ami nagyobb poén önmagában, mint a lelkesedésem iránta: valahogy nem működött közöttünk a kémia, pedig fenséges illata és rendkívül selymes állaga van...talán majd most, második nekifutásra jobban megkedvelem a tusfürdők ezen fajtáját.





A lila szín jegyében a KIKO-ból egy krémes szemhéjfestéket és két lila rúzst hoztam el a fenti körömlakk mellé:




A Forever21 pedig az alábbi gyűrűszettel növelte az itthoni gyűrűkészletemet:





Ez pedig már a karácsonyi KIKO-kiadás, ezeket neten rendeltem és mindenféle fennakadás nélkül (vám, vagy csomageltűnés) megérkezett hozzám. Most éppen az agyvérzés kerülget, ugyanis életemben először megállították a vámon az egyik rendelésemet és kedvem lenne egy rövidebb kiselőadást tartani az illetékes hatóságoknak, de ehelyett 42 millió formanyomtatványt kell kitöltenem és kb. ugyanennyit kiperkálni forintban - na jó, annyit azért nem, de eszem megáll, hogy majdhogynem kétszer kell fizetnem ugyanazért a rendelésért, ha jót akarok tenni a bőrömmel...ha végeztem a procedúrával, leírom Nektek részletesebben egy blogposztban.




Ha van élet a szemöldökceruzákon túl, akkor remélem, hogy ez a szépség az:



Földszínek...miért Renike, miért?



Egy brutálisan szép, élénk, meggy-céklaszínű pirosító:



És amit teljes áron voltam hajlandó megvásárolni, az a fehércsoki csomagolású, pirosító duó - elöljáróban annyit, hogy porol :-/



Mert nincs elég ezüst körömlakkom...:





Clinique, Müller, DM

Az előző bejegyzésben töredelmesen bevallottam, hogy lecsaptam én is a DM LifeBook-ra még tavaly év végén, így beálltam a határidőnaplókat aktívan vezetők táborába - eddig egészen ügyes vagyok benne, úgy érzem :D

Ellátogattam az Árkádban lévő Müller drogériába még novemberben, amikor is 8.900 forint értékű Clinique termék vásárlása esetén az alábbi neszesszert adták ajándékba, benne mindenféle földi jóval - apropó földi jó: a The Body Shop áfonyás testvaja is ebbe a kategóriába tartozik. Nagyon is.






Azt hiszem, valamiféle fóbia lehet nálam a vattakorongok elfogyásától való félelem, így mindig feltankolok három egy csomaggal, ha drogériák közelében járok:





NYX

Hatalmas hajcihővel, de végre-valahára megnyitott az első NYX márkaüzlet a budapesti Allee bevásárlóközpontban, ez pedig remek alkalom volt arra, hogy némi pénzt felejtsek ott, többek között egy jóféle buffing brush-ra, amivel hatékonyan be tudom dolgozni a folyékony alapozót a bőrömbe és dobjak mellé a kosárba két ajakkencét - kivételesen most semmi lilát nem hoztam el, csak egy piszkos pink és egy burgundi árnyalatút:





OH MY BRUSH

Hatalmas fénypontja volt a tavalyi évemnek, hogy végre személyesen is találkozhattam Vikivel, az Oh My Brush blog szerzőjével, akit még a blogolásom megkezdése előtt már olvastam és követtem és aki volt olyan drága, hogy az alábbi, koreai arcmaszkokkal és édességekkel belevitt a rosszba ;) Ezúton is köszönöm, Viki!!!





YVES ROCHER

Az alábbi, Yves Rocher újdonságok közül minden este köszönetet mondok sminklemosáskor ennek a kétfázisú sminklemosónak, annyira de annyira bevált - eddig ez a legjobb termék, ami a Maybelline Color Tattoo-t úgy magához rántja, mint egy mágnes:





YAMUNA

Szerencsémre télvíz idején a Yamuna téli álom szettje gondoskodott a bőröm hidratálásáról - a testvajat szinte pár nap alatt elhasználtam, a kézkrém pedig igen jó szolgálatot tett az esti kézkrémezésnél, rendkívül jól hidratált és rendbetette a hidegtől kirepedezett bőrömet a kézfejemen:





INECTO

Nagyon komolyan rajta vagyok a témán, hogy valamiféle fogyást érjek el a tápláló hajolaj flakonjában, de rendkívül lassan akar fogyni, pedig a hajamra aztán aktívan használom 3-naponta - mondanom sem kell, hogy szuper selymesek a hajvégeim. A testvajukról pedig "mindössze" annyit, hogy olyan a lábikóimak, mint egy puha, hidratáló paplan:





Ha valamelyik termékre kíváncsiak vagytok, mindenképpen írjátok meg kommentben, hogy elsőként azzal jelenhessen meg a blogbejegyzés! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A KIKO pirosítót én is megvásároltam még tavaly nyáron, és imádom. Hihetetlenül tartós, és csodás a színe is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…