Tracking vagy nem tracking? Ez itt a kérdés: KIKO Milano és Innisfree

Az utóbbi időben eléggé rákaptam az internetes rendelésre, miközben mindig is valahogy tartottam tőle. A 2 legnagyobb félelmem a bankkártya adatok megadása és az ideér-e a rendelésem volt, a kiszemelt árucikk megrendelésekor elenyésző volt a fentiekhez képest a vajon beválik-e érzés. Napjaink postai rendszerére elég sokan panaszkodnak, nem is ok nélkül, az én gyomrom még mindig nem veszi be azt, amikor azt mondják valamelyik csomagra, hogy eltűnt...nos, anyag nem vész el, csak átalakul és bizony veszettül igazságtalan büntetni azt, aki a saját, adózott keresetét rákölti arra, amit hordani szeretne, vagy ajándékot vesz a szerettének, és ezt valaki önkényesen mertamúgysemvagyokmegfizetve magáévá tesz... Az ASOS oldaláról egészen addig rendeltem, mígnem egy télikabát és egy bokacsizma a repülőgépről leemelve Magyarországon "köddé vált". Ugyan a cég visszautalta a pénzem, az árfolyam-ingadozásnak köszönhetően pedig még kerestem is rajta egy ezrest (öröm az ürömben), de a mai napig vérzik a szívem azért a rendelésért. Nagyjából ekkor engedtem el egy időre a netes rendelést, most viszont megnőtt az éhségem az új márkákra és az újdonságaikra és félrerugdosva a csalódottságomat, vettem egy nagy levegőt és nekiláttam kibogarászni azokat az információkat, amiknek tudatában egy fokkal nyugodtabban tudom leadni az internetes rendelésemet. Remélem, számotokra is hasznosak lesznek az alábbi információk.

Két, jelenleg fókuszomban lévő oldal szállítási infóit tettem bele ebbe a bejegyzésbe: a KIKO Milano-t és az Innisfreeworld-öt.



KIKO Milano


Amellett, hogy rengeteg visszautasíthatatlan (tényleg!) ajánlattal rukkolnak elő, a rendelés értékétől függően a postai-, illetve a futáros költség az alábbiak szerint alakul - korábban csak 2 ársáv volt: Swisspost 49 Euró alatt: 8,90 €, 49 Euró felett: 2 €, UPS Express Courier 49 Euró alatt: 10,90 €, 49 Euró felett: 5 €, pár hete viszont már 3-ra osztották fel):



60 Eurós megrendelés felett ingyenes a standard shipping.



A KIKO-nál még tavaly adtam le megrendelést, a honlapon intéztem a bankkártyás fizetést, hibaüzenet nélkül, biztonságos oldalról tudtam automatikusan intézni, a fizetési visszaigazoló e-mail pedig nagyon hamar megérkezett.
Maga a csomag nagyjából másfél hét alatt érkezett meg hozzám épségben és vámmentesen - ha az eu-ból rendelsz, akkor 150 euró alatt mindenféle extra költség nélkül juthatsz hozzá a csomagodhoz.
Ugyan nem kaptam tracking numbert a rendelésemhez, mégis igyekeztem nem rágni a kefét a rendelés miatt és szerencsére, minden rendben volt vele, gondosan és alaposan becsomagolva találtam meg benne a rendelt termékeket.







A my account-ba belépve nyomon tudod követni a rendelésedet, tracking number-mentesen:






Innisfreeworld.com

Az Innisfree termékeket nem koreai lakosként a www.innisfreeworld.com oldalról tudjuk megrendelni, angolul van az egész weboldal, nagyon könnyen el lehet navigálni a különböző termékcsoportok között - ebben segít az is, hogy nincs 2 millió termékük :)
A főoldalon mindig tájékoztatnak minket az éppen aktuálisan futó akciókról, mindig van egyet fizet-kettőt kap akció, a fátyolmaszkoknál pedig a 2-2, 4-4, 5-5, 10-10-es párosításban fut ugyanez és igencsak boldoggá tesz, hogy az 1,20 USD-be kerülő fátyolmaszkoknál ha tizet rendelek, huszat kapok és így 0,60 USD-re jön ki egy maszk.

Ha ilyen termékre kattintasz, ahol bizonyos mennyiség esetén ugyanennyit ingyen hozzáraknak, úgy az alábbi felirat figyelmeztet a terméknél az oldalon: Must add 2 same items to cart to get 1 free





Miután jól összeválogattuk a kiszemelt termékeket, a kosár aljára legörgetve beválthatjuk az esetleges kuponokat: 1 végösszegi kedvezményt és 1 ingyen termék kódot tudunk egyszerre felhasználni az adott vásárlás során.
A bankkártyás fizetés egy koreai netbank biztonságos oldalán keresztül történt, a fizetésről a visszaigazoló e-mailt nagyon hamar megkaptam mindig. A rendelés befogadásáról, illetve státuszának megváltozásakor külön e-mail értesítőt kaptam, az oldalon pedig e-mail címmel és jelszóval bejelentkezve a rendeléseim menüpont alatt is láthatjuk a státuszt, illetve a tracking numbert is, melyre a track order gombra kattintva tudunk rákeresni:





További, választható fizetési módok: PayPal, UnionPay, Tenpay.

Szállítási opcióként a koreai posta, az EMS gyorsposta és a Pantos futárszolgálat áll rendelkezésre, ezek költsége pedig függ a rendelés össztömegétől, de az EMS és a Pantos 18 és 25 dollár között szokott mozogni. Én eddig mindig az első szállítási módot, a koreai postával feladott csomagküldést választottam, mert már ehhez is adnak tracking numbert és itt hadd nyugtassak meg mindenkit: mindhárom szállítási módnál kapunk tracking numbert (még ha nem is írja a rövid leírásban, akkor is):





A K-packet-el rendelt csomagjaimat a nagy, karácsony előtti, budaörsi csomagfeltorlódásos eseten kívül gond nélkül megkaptam, az EMS gyorspostával érkező csomagomat azonban tárt karokkal várta a vám és csak azután juthattam hozzá, hogy kifizettem egy adminisztrációs hajtépés után a vámkezelési költséget és az áfát - eu-n kívülről érkező csomag, ha nem magánszemélytől rendelem, hanem cégtől, akkor 22 € felett vámköteles - de erről egy külön bejegyzésben, mert ez megér egy misét.
Pantos-al még nem rendeltem innen.

Hónapok óta él szerencsére náluk az az akció, hogy 60 dollár feletti rendelésnél nincs kiszállítási díj, ekkor automatikusan nullásra vált a K-packet és az EMS, itt viszont a legutolsó rendelésemnél az első szállítási opció nem jelent meg, csakis az EMS és a Pantos (esélyes hogy a rendelt termékek összsúlya miatt).

A csomagkövetési oldal gyorsan frissül, még repülőjáratszámot is kapunk, hogy melyik repcsin utazik a dobozkánk - én megmondom őszintén, ezt a részét imádtam a legjobban: megkapod a járatszámot és google keresésbe beírva máris kiadja a hivatalos menetrendjét a repcsinek.





Na, most már be is fejezem, mert a végén újabb megrendelést adok le az Innisfree-nél, aminek a vámosok rendkívüli módon fognak örülni, az én pénztárcám viszont annál kevésbé...nemsokára érkezik a bejegyzés az első esetemről a vamos locos-al.

Addig is nézzetek körül a fenti 2 webshopban, szupi kis akciókkal várják az ember lányát így, Glamour-napok után ;)



Pusza: Reni



Megjegyzések

  1. Az Innisfree márkára annyira nem vagyok ráfüggve (a COSRX-szel ellentétben), viszont a KIKO-s része nagyon hasznos volt számomra a bejegyzésnek: sokaktól hallottam már, hogy nagyon jó minőségű termékeik vannak az áraikhoz képest, és főleg a leértékelt részlegen gyakran szétnézek mostanában a webshopban.

    VálaszTörlés
  2. Oh, a drága magyar posta! Van ám viccesebb sztorim.

    Két karkötőt rendeltem, az eladó asap fel is adta, de egy hét alatt csak nem ért ide a karkötő. Kérdeztem az eladót, hogy mizu? Bement a postára, és kiderült, hogy átvettem a csomagot! Felhívtam a postát (gondolom nem kell részleteznem, hogy üvöltöttem), panaszt tettem, beszéltem a postavezetővel (aki totál hülyének nézett), de csomag és ékszer sehol.

    Aznap, hogy panaszt tettem és beszéltem a postavezetővel este csöngetett egy vad idegen nő, hogy véletlenül hozzá dobták be a csomagomat, és ő a szomszéd házban lakik. Néztem rá, hogy és véletlenül írta alá helyettem azt is, hogy átvette...? A posta nyilván mossa kezeit a történetben.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt