Ugrás a fő tartalomra

New in: Converse, Promod, H&M, Tchibo.hu, Marks&Spencer, Reserved, Pupa, L.O.V., Rossmann, Müller, Syoss, Bioderma, Fa, Diadermine, Got2B, Schwarzkopf, Tiger, Aliexpress

Azon gondolkoztam, hogy reklamációs nyomtatványt fogok benyújtani magam ellen, amiért ilyen súlyosan elmaradtak a zsákmányos bejegyzések. Sajnos ezt a szekciót is megsínylette, hogy a munka átvette a hatalmat a blog felett és sokkal nagyobb kihagyások keletkeztek ezáltal 1-1 blogposzt között. A jó hír viszont az, hogy már látom a fényt az alagút végén (de miért dudál?), így újra beömlenek az újdonságok, avagy mikre vertem el már megint a pénzem? ;)


Pupa


Azóta nyűglődtem a szemem alatti rész korrektorozásánál, amióta elfogyott a kedvenc, folyékony NYX korrektorom, igyekeztem a Rimmel és az Astor tubusos, ecsetes korrektorával ügyeskedni, de sajnos, a nap felénél mindkettő összeállt pár csíkba - mint valami redőny. A Pupában világos rózsaszín, szivacsos applikátorral ellátott korrektorra sikerült lecsapni, ami még felkenve is rózsaszín! Nem sárga, rózsaszín, bizony! Elöljáróban annyit, hogy megérte rá beruházni.

A lila, krémes szemhéjfestéket és a lila körömlakkot nem szeretném különösebben magyarázni. Lila volt, előbbi még akciós is, így hát csak megtörténtek a dolgok...

Bekerült a Pupa adagba egy gyönyörűséges rúzsocska is, ami Nettitől vándorolt át az én készletembe - köszike! :D




Rossmann, Müller, Lush


Jelentem: még mindig nem találtam meg a tökéletes szárazsampont a hajamra, de mindenféle elkeseredett próbálkozásra vevő vagyok! Csak úgy, mint ennél az Isana szárazsamponnál. És le is lőttem a poént: csalódtam benne. Szép, fehér maradványokat hagyott a hajamban, szárította is erősen, de legalább párszáz forintnál többet nem költöttem rá.

Egész egyszerűen nem bírok magammal, amikor lila színű körömlakkok kerülnek elém, a Crystal Nails pedig egyre jobban belopja magát a szívembe: a lakk formulája és az árnyalatok isssteniek!

Az Essie lakkot még Bécsből hoztam haza magammal, egy bizonyos árnyalatot kerestem megbizatásból, de csak ő árválkodott a polcon. Örökbefogadás lett a vége.

A Lush Bubblegum ajakradír a még nem próbált ajakradírok listámon szerepelt, alig vártam, hogy kipróbáljam, de ebben a termékben valami olyan anyag van, ami kiüti az ajkaimat, rendszeresen feldagadt és begyulladt egy-egy ponton, ami eleve egy roppant bosszantó dolog, hát még ha hozzávesszük, hogy nem vagyok herpeszre hajlamos alkat.

A L.O.V. Cosmetics egy itthon nem elérhető és amúgy sem szokványos árfekvésű kozmetikai márka elragadó palettáját másolta le és adta el nekem azon nyomban. Kissé porol ugyan, de már csak nézegetni is egy kisebbfajta örömforrás:





Tesztelésre érkeztek: Henkel, Bioderma, Schwarzkopf


A Bioderma pumpás, zselés arctisztítóját azóta sem sikerült száműznöm a zuhanyzóból, amióta megérkezett hozzám, nagyon szupi kis termék!

A Syoss hajerősítő samponja és balzsamja nagyon hosszú ideig kitartott, valóban erős hajkoronát és érezhető hajtömeget képezett a buksimon - a balzsam azóta sem fogyott el :D

Bogyósgyümölcsös krémtusfürdőket minden esetben csillogó szemmel bontogatok és használok, csak úgy, mint a Fa ezen kiadását, melynek nagyon kis nyami íze, akarom mondani illata van.

A Diadermine sminklemosó kendői sajnos szemre használva kissé égető érzést hagynak maguk után, de az arc többi részéről rendben begyűjtötték a sminket. A márka tonikját a sminkeltávolítás után szoktam alkalmazni egy vattakorongon, amikor az utolsó, kis szennyeződéseket is begyűjtöm a pofimról.

A Got2B hajformázója olyan szinten hozott felüdülést, komolyan alig hittem el, hogy másnap is van formája és tartása a frufrumnak! Azonnal kiütötte az Oriflame hajformázó krémemet.





Fashion Nudes, hmm...itt is megjelent a nude, én viszont pont ennek nem vagyok a híve, legalábbis a sminkek terén. De egy nude kollekció a hajra? Na ez már birizgálta a fantáziámat és festett haj ide vagy oda, rádobtam ezt a gyönyörű, szőke árnyalatot a hajamra. És mi lett a végeredmény? Hamarosan a blogon is láthatjátok és olvashatjátok :)





KOMONO, Cadenzza, Promod


A Komono kínálatában sikerült rátalálnom életem egyik leggyönyörűbb karórájára, gyönyörű, ikat-mintás szíjjal. A bajom mindössze az, hogy alig 1 éve van meg, de már borzasztóan leharcolt a szíja, ami már 2 hét után nekiállt megadnia magát. Lehet, hogy én vagyok a naív, de ezt egy 20.000 forintos óránál nem nagyon vette be a gyomrom.

Tudtátok, hogy a Cadenzza üzletében Swarovski ékszerekre is lecsaphattok? Egy cégcsoportba tartoznak ugyanis, ez a többször, a csuklón körbetekerhető kis szépség pedig olyan puha anyagból készült, hogy szinte le sem akarom venni a karomról.

Ezzel a fülbevalóval Netti lepett meg, aszonta én jutottam eszébe erről a mintáról...ott a pont! :D



Aliexpress.hu


Ha mobiltelefon-kiegészítő, akkor mindig a jól bevált aliexpressről rendelek - pontosabban rendeltetek a férjjel. A lila tokot már nem is magyarázom, a heaven/hell tok pedig valahol tökéletesen jellemez engem: az egyik nyilacska a jóllakott és megkávézott énem, a másik pedig ezek hiányát ábrázolja ;)




Tigers


Na ez az az üzlet, ahová én be nem teszem a lábam önszántamból. Ki lehet kergetni a világból azokkal a minimál, meg geometrikus, meg tipikusan skandináv skiccekkel díszített árukkal, viszont hogyha visznek, akkor igyekszem kulturáltan viselkedni és megtalálni az esetlegesen nekem tetsző dolgokat. A munka a tavalyi év során lehetőséget adott külföldi utazásra, a következő lépés már a repülőgépre lett volna, de előtte távoztam abból a csoportból, felkészült versenyzőként viszont már előre megvettem a repülőgépes tasakokat és tároló flakonokat ebben az egységcsomagban.

Kávés ceruzahegyező. Kinőttem a suliból. De hoppá, vannak szemcerkáim. Oké, megveszem. #endofthestory





Marks&Spencer, Tchibo.hu


Még híre-hamva sem volt a Marks&Spencer üzletlánc magyarországi kivonulásának, de hatalmas akciókkal találtam szembe magam a Mammutban lévő üzletükben, ahonnan gyorsan el is hoztam ezt a leárazott, űberkényelmes bőrkabit. A bibi csak az volt, hogy jelenleg is lehetetlenség kirobbantani a Mango-ban vett műbőr kabátomból, így végül addig várakozott a szekrényben origi, hogy anyum születésnapi ajándéka lett :)

A Tchibo.hu oldalán rendszeresen nézegettem a fenti, sötétszürke-lila futódzsekit, de valahogy sosem akart összejönni a megrendelés. Egyrészt a mérettel is bajban voltam, másrészt nem volt olyan termék, amire onnan szükségem lett volna az ingyenes kiszállításhoz. Aztán egyik hétvégén 20% kedvezmény volt náluk, ha legalább 2 terméket vásárolsz, így sikeres próba után jött velem haza ez a kabátka, meg egy körsál/futómaszk, ugyanebben a színösszeállításban.





Promod, H&M


Egy ráérős, szombat délelőttön a Mammut VIP shopping keretében az új kollekciós darabokból 20% kedvezményt biztosítottak, én pedig nagyon készültem a külföldi kiutazásra a munkahelyen, így ezt a puha, meleg inget és ezt a szintén jó meleg, sötétszürke blézert vettem meg kedvezményesen.





Ezt az indigókék, lézervágott felsőt valami 1.800 forint körüli összegért szereztem be az egyik Promod leárazás alkalmával, nagyon buli ez a minta!

Mire nem jó egy Sziget karszalag azon kívül, hogy bejutsz vele a Szigetre? Azon a héten 20% kedvezményt ad a H&M-nél. Erre a kapucnis, pink pulcsira a felirata és a színe miatt esett a választásom: Szöul, mint Dél-Korea fővárosa és a legtöbb koreai pop idol lakhelye, akiknek a zenéjéért odavagyok, a pink szín pedig az egyik kedvenc csapatomhoz erősen köthető :D
Jó ideje leszoktam a rózsaszínről, sok volt már korábban idehaza a plázacica+mindenepink kombináció, de most kezdem újra felfedezni ezt a színt - a lila még mindig number one természetesen!




Converse, Reserved


Folytatva a kpop-vonalat, ez a V-alakot formázó kezecske a V app szimbóluma is, ahol élő közvetítéseket és videoklip-debütálásokat lehet nyomonkövetni a koreai pop kapcsán. Amikor megláttam ezt a felsőt a biatorbágyi outlet Converse üzletében, nem volt mese, el kellett hoznom. Amikor a gép pedig egy ezressel olcsóbb árat dobott ki, akkor már kevésbé fájt életem első, Converse ruhadarabja a pénztárcámnak.

És hogy az utolsó ruhadarab is a kpop-függőségemet adja vissza, azon már meg sem lepődtök, igaz? Ezt a pólót a kedvenc csapatom, a BTS Run című klipjében láttam és nem tudtam törölni a képet a memóriámból. A Reserved-ből az utolsó kettőt hoztam el a méretemből.





A fentiek közül melyik a kedvencetek? A sminkek közül melyik termékkel szeretnétek a lehető leghamarabb blogbejegyzést?

Pusza: Reni


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…