Ugrás a fő tartalomra

New in: Innisfree a házban


Több Innisfree rendelés is befutott hozzám az utóbbi időben, ezeket Instagramon, az Instastories felületén be is mutattam, de ezek ugye 24 óra múlva el is tűnnek az éterből, így blogbejegyzés formájában mutatom meg, melyik az a koreai arcápolási márka, amelynek a termékeire nagyon durván rámoccantam és amit nagyon is imád a bőröm.

Szerencsére nem kell olyan nehéz szívvel rendelnem tőlük, mivel mindig olyan szupi akciókkal turbózzák fel kb. másfél-kéthetente a webshopot, hogy mindig úgy érezze az ember lánya, hogy jóval többet kap a pénzéért...kíváncsi vagyok, mekkora elköltött összeg után leszek automatikusan részvényes a cégben :P






Változó az összeghatár, mely fölött ingyenes nemzetközi szállítást biztosítanak Dél-Koreából, 40, 50 vag 60 dollár szokott lenni az akciós szállítási limit. Amíg idén márciusig a magyar vámosok nem tették rá a mancsukat a szállítmányokra, addig 2 hét alatt ide is ért hozzám a csomag, tracking numbert mindig biztosítanak - akár Korean Post, akár EMS gyorsposta a küldés módja - és nyomon tudjuk követni, hogy épp melyik postahivatalban vagy repülőgépen tartózkodik a csomagunk.



A zöldteás vonalat az én problémás, kevert-zsíros (mostanában inkább kevert-száraz) bőrtípusomra néztem ki magamnak, mondom mindenképpen teszek egy próbát az Innisfree termékével, ha már a The Body Shop zöldteás BB krémje inkább csak elősegítette a gyulladások kialakulását az arcomon. Szerencséses belenyúltam a tutiba, a legnépszerűbb terméküket, a zöldteás szérumot összecsomagolták egy ajándék arctisztító habbal, így kevésbé fájt kicsengetni ezért az ikonikus termékükért a 26 dolláros vételárat.
A textilmaszkok mellett szemet vetettem az éjszakai, felkenhető maszkokra, ezek az egész éjszakára fent hagyható zselék/krémek a normál, éjszakai hidratálókrém hatását erősítik fel azzal, hogy rácsücsülnek a tetejére, így még hatékonyabban tud dolgozni az a termék a bőrünkön. Egyet fizet, kettőt kap akcióban rendeltem, így gyakorlatilag féláron adták ezt a tégelyes, éjszakai maszkot.
A Skin Clinic fátyolmaszk-vonalból kaptam hármat ingyen, ezeket a rendeléshez csapható ajándékokat, illetve összegbeli kedvezményeket minden vásárláshoz be tudjuk váltani, akár egyszerre kettőt is: egy összegbeli kedvezmény és egy ingyenes hűségpontos ajándék.


Green tea sleeping pack: 15 USD (egyet fizet-kettőt kap)
The green tea seed serum: 26 USD+ajándék green tea cleansing foam
Skin clinic mask - peptide, madecassoside, collagen: hűségpontos ajándékok





Még tavasszal szemet vetettem az arcápolási rutinom hiánytermékére 1+1 akcióban: a fényvédőre. Igen, most meg lehet kövezni, mindent kentem eddig az arcomra, csak fényvédőt nem. Na de innentől...
Azt vettem észre, hogy amint odaírják egy termék mellé, hogy limited edition, én azonnal elgyengülök. Ez most a limitált ecsetkészletben nyilvánult meg, amely ilyen tündéri, rózsaszín ecseteket tartalmaz és egy strapabíró, kis csecse neszesszerben érkezett. Az ecsetek puhaságáról csak annyit, hogy a Real Techniques ecseteim csókolommal köszönnek nekik.
A cushion alapozók térhódítása az én figyelmemet is felkeltette, ráadásul egy teljes, lila tokos szekció van a honlapon, melybe a kiszemelt alapozót belepattinthatjuk, tehát mondhatjuk, hogy nem volt visszaút, amikor egy cushion alapozó és egy alapozó szivacs megvásárlása mellé a tartót ingyen küldték.
Az előző megrendelés dobozában találtam egy színes, nyomtatott papírkát, melyen egy összegbeli és egy ajándékkód állt, utóbbit ennél a rendelésnél beváltottam és megdobtak egy random, öt darabból álló maszk szettel (4 db zöldteás és 1 db aloe verás) - a képen csak három van, a másik kettő a fotózáskor épp kávézott, vagy nem is tudom. A kis tasakos, Jeju Lava Seawater termékmintát is ajcsiba küldték az Innisfree-sek.


Capsule recipe pack - rice, red kiwi, volcanic cluster, bija&tea tree, seaweed, aronia, canola honey, green tea, bamboo: 2,50 USD (5-öt fizet, 10-et kap)
Perfect UV Protection stick oil control SPF50+Perfect UV Protection Cream long lasting SPF50 zsíros bőrre: 16 USD (1-et fizet, 2-t kap)
Ampoule cover cushion refill: 14 USD (ajándék választható tokkal)
Pink brush set - limited edition: 15 USD
It's real squeeze mask - 5 db: free (promóciós kóddal)








Egy, a bőrtípusommal nem éppen együttműködő, Astor folyékony alapozó rendszeres használata tökéletes aknamezővé változtatta az orromat és az államat és nem nagyon volt itthon "trouble cream", vagyis ami a gyulladás erőteljes lehúzására szakosodott, az Innisfree viszont büszkén rukkolt elő nemrégiben a megújult, Bija Cica Balm-al, melyet szuper ajándékokkal megspékelve tukmált rá a bőrproblémás vevőre (aka Rám), szóval most egy időre szépen el vannak látva a hegeim, huhh!
A zuramnak rendeltem egy giga kiszerelésű, aloe vera gélt, hátha egy adagnyi, régi szúnyogcsípés nyomain tud valamicskét segíteni.
Mivel az ajándék termékes akciókra nem beváltható az összegbeli kedvezmény, így "kénytelen" voltam rendelni egy tasak sminkeltávolító kendőt - ja, meg el is fogyott itthon, tényleg! Szóval ez az almás csomagocska pont jól fog jönni a nyaralásra, nem kell micellás vizekkel meg vattakorongokkal megtölteni a 77. piperetáskát.
A zöldteás minicsomag ajándék, hűségpontos csomag volt - említettem már, hogy imádom az ilyen, ajándék termékeket? Ezerszer jobban bejönnek, mint a gyűjts x millió pontot és kapsz 10-15% kedvezményt a végén akciók itthon.


Aloe vera soothing gel: 8 USD helyett 5,50 USD
Apple Seed Cleansing Tissue: 2,50 USD helyett 0 USD
Bija Cica Balm 40 ml+2x7ml+1x1ml for free: 25 USD
Green Tea Balancing Special Kit: free of charge



A Skin Clinic maszkokra volt ötöt fizet, tizet vihet akció, nem volt még itthon elég nagy a maszkkészlet, így ők is megérkeztek hozzám:


Skin Clinic Mask: 2,20 USD - 5-öt fizet, 10-et kap




A soron következő, arcápolási bejegyzéshez már elkészültek a képek, egy bejegyzés formájában bemutatom, miket kenek az arcomra minden reggel és este - már most előre jelzem, hogy Innisfree-túltengés várható ;)



A fenti akciókhoz mit szóltok? Milyen külföldi webshopokból szoktatok rendelni?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szia! En is most rendeltem csomagot az innisfreetol, eletemben eloszor :) szoktal ra vamot fizetni? Meg mindig ugyan ez a tapasztalatod termekekrol? Nagyon varom a csomagomat :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.